adeeb Akustik


Click here for Myspace Layouts

Sunday, May 1, 2011

soalan oh soalan

 we we apekaba semua sihat ke?? harap sihat lah nyerr.. okey asslamualaikum.

hmmmm... kadang-kadang kita msti mengalah kan dari kwn kita dari segi pasal hati lah kan btul tak..
agak kwn kita tak terasa hati ke skit hati ke kat kta betul kan??

ke-2
okey apasal kita kadang-kadang  nak mengalah? tapi hakikat nyerr kita rasa mcm tak nak.. apakan daya
tak nak lukakan ati kwn  satu lagi. kta rasa kita mcm tak layak jew kan.. soalan nyerr apasal kita jadi mcm tu?

ke-3
kadang-kadang kan apa bila kita tau yang kwn kita suka kat dia.. tapi kwn kita tak tau yang kita sma gak mcm dia. okey tentu lah kita akan kata kalau terserempak. "ewh awek yang kau minat kan tu? apa lagi tekel lah nak aku tlong ke beb nanti aku tlong kau" sesetengah org mcm tu . sebab dia rasa rendah diri kan ^^

ke4
kalau kwan kta tau yang kita suka kat perempuan tu tapi kita tau dia pun ska gak. so dah tentu masing-masing rasa bersalah kan?? kenapa rasa bersalah tau pulak ada rasa bersaing. dah ade pulak yanh kata apa ke benda nye nak bersaing kan?? tapi mcm mana nak stel??

okey hari ni aku cakap pasal hati?? ewh takpe lah hanya satu soalan sahaja takde ada mengena antara yang msih hidup atau yang sudah meninggal dunie heheheh.


okey aku rasa jawapan dari aku ada simpe jew. sebab kita fikir dah tau memang perempuan tu tak suka kita. sebab tu lah kita rasa kita patut memanglah kan.. itu jawapan dari aku.. so aku nak jawapan dari korang semua lah yerr..


okey semua kurangkan control versi dan tingkat kan prestasi anda dah berdiri lah atas bakat anda sendiri

No comments:

Post a Comment