adeeb Akustik


Click here for Myspace Layouts

Tuesday, June 7, 2011

hujan dari langit

Hello lagi blogger, sekarang saya lagi duduk merenung di kursi, terpekur... hahaaha bahasanya gaya amat. yang jelas ini malam hari, dan hujan tidak turun lagi. harap2 tidak akan turun ke'esokkan nya. kalau hujan turun alamak nya aku 99% basah kuyup masuk office. dan tak nampak marcoh wekk :P so malam ini aku merenung ke langit. aku nampak awan yang kemerahan kire-kire nak hujan lah. amat boring sekali sebab tiada kelihatan bintang-bintang berkelipan dan bulan yang terang di langit pada malam ini. sesungguh nya emang nya sejuk si pada malam ini hihihi. dah dua hari hujan turun memasahi bumi. aku pow turut basah sekali hentam nya. so aku tak lah salah kan hujan kalau dia membuatkan penduduk tak dapat buat keja dengan lanca kerana hujan itu rahmat jikalau hujan tak turun kita tak dapat air dah pokok-pokok pow akan mati kerana takde air kesian kan kan hummm... so aku harap sebelum aku jejak kan kaki ku di office hujan jangan lah turun dulu. dah aku sampai di tempat duduk  boleh lah hujan turun hihi tapi kita hanya mampu berdoa jew hanya ALLAH yang menentukan segala nyerr.. sekian kisah hujan pada malam yang tak sunyi bunyi kodok jew kan lua tu bising amat lah orang nak feeling tengok cerita ana LuLu pow tak senang....

No comments:

Post a Comment