adeeb Akustik


Click here for Myspace Layouts

Monday, March 19, 2012

terima kasih

okey aku adib fathi bin mansor. aku x nyesal apa yang belaku. aku x  nyesal sebb kenal kwu lamak tok . maseh sebab sudi kenal dgan adib fathi. selamak 2 bulan jak. and maseh lamak tok sudi jadi teman hidup walapun kejap jak. akan ku simpan memory kita. aku tauk semua yang belaku bukan di rancang. kita mampu merancang tuhan yang menentukan segala nya. dugaan kita memang selalu ada, hidup macam roda. kadang-kadang kita di bawah , tengah-tengah, dan di atas. ia itu kegembiraan kita. walaupun aku ssh mok timak semua tok, tapi aku patut juak timak kenyataan kita dah xda pa2 gik, and aku x tauk lamak tok, aku ada salah dgan ko kah x. mun ada salah aku mintak maaf gilak2 sbb penah sakitkan hati kwu wahai carta hati. aku mintak maaf sebab aku x dapat jdi yang sempurna buat ko . aku tauk ko ada yang dah dapat bagik ko happy. okey aku terimak. dalam dunia tok kita mesti timak kenyataan dalam hidup. kita mesti tirimak kenyataan, pengajaran, pelajaran, dalam hidup sebagai jdi seseorang manusia. xpa aku x benci ko pun. aku timak semua tok dah belaku. aku tetap pkey cincin. yang ada ukir nama ko. xkan aku bukak dari tanggan. kecuali satu hari. seseuatu yang akan mengubah ku. aku x tauk. sebab aku mampu merancang jak. tuhan mementukan segala hidup kita. okey. bak kata org kita mesti. positive thinking kan?  

"Belajar menjadi seorang yang menerima dan merelakan. Terima apa yang dapat. dan merelakan setiap perkara yang pergi mungkin akan lebih baik". 

"no women you can round around d world. and no women. no cry. no try. be a man wish no cry. with no cry anymore"







No comments:

Post a Comment