adeeb Akustik


Click here for Myspace Layouts

Tuesday, September 25, 2012

dri AF

hai apakhaba. "pepatah saya ada mengatakan jikalau tiada pengajaran maka tiada lah pengalaman buat kita" haha okey . tiap apa yang belaku ada ikmah nya. bukan suka2 allah bagi kta dugaan pada kta.jikalau tiada maknanya. ada sesuatu yang kta tak tahu. ingat Allah itu maha mengatahui.

okey eh lupa bagi salam. assalammualaikum blog. hari2 aku happy goodluck di dalam kegembiraan ada kesedihan. biasalahkan. itu nama nya kehidupan. kadang2 manusia ini. bila sudah jatuh susah nak bangkit kembali. ada pun mengambil masa yang agak lama. untuk terima sesuatu apa yang dah jadi. selalu nya masalah cinta. okey memang cinta itu buta. sebab tidak dapat di lihat tapi blh di rasa di dalam hati kita.
okey . aku salu tertanya-tanya. kenapa apabila kta tak suka atau tidak bekenan pada seseorang itu dia beria-ria mahu kat kta. apabila kta beria-ria kat org tu org tu plak tak suka kita. mungkin itu ada lah ujian atau ikmah atau pun dugaan yang allah bagikan kat kita. so apa2 benda pun yang belaku kita mesti belajar menerima apa yang belaku. belajar menerima kenyataan. biar pun kadang2 kta tidak dapat terima keyataan. cuba lah apa yang terdaya. sbb kta seorang manusia yang di ciptakan oleh Allah . mahluk nya yang sangat lemah. so bayangkn bersolat. meminta keberkatan kepada yang nya. agak di kuatkan hati kta .

okey aku saja jak nak cita mcm nie sorry lah kalau cerita aku tergantong sbb kepala dah blur mata nak tidur hihihi. kmk ctok cuma madah jak  tp  nganok. harap maaf jikalau tersilap tiap ke apa ke okey. saja jak nak update sbb lama dah tak update hihi okey assalammualaikum

No comments:

Post a Comment