adeeb Akustik


Click here for Myspace Layouts

Saturday, July 23, 2011

semalam hari kami sekawan keluar..

asslamualaikum blogger dah salam hari minggu.


ini semalam kita keluar bersama lama gak tak rasa kua sama2 kawan sekolah. hee
semalam banyak pengajaran yang kita org tiga dapat happy dah tak happy .
semalam tngah sok2 kira tiga cerita bum! bunyi kereta lantak bim perrgg.. nerves mcm babi.
hahakz kita org hanta kan bengkel buat baru yang rosak tu 3 hari siap cina tuka kata so ekot jew lah
and kira org jalan balik mcm biasa happy2 jew seamasa kita  3 pgi mall kita jumpa liyana asmie dan ibu nyerr semasa aku cakap dnga liyana Asmie . ibu dia tngok aku mcm nak makan aku hahakz so aku trus pusing belakang dgan selamber nyerrr pagi ke mohammad nadzli  and Airpee Zaa  balik hee.. . hehe
and kira org jalan2 pusing parkson melihat terlatah budak zaman sekarang hehe.dah penat jalan kita hanta  Airpee Zaa balik sebab dia pening kepala sanggt2 dah.. dah tu aku dan mohammad nadzli keluar balik
pgi marina bayy. perrggh.. kua angin tau mcm nak taufan jew rupa sampai nak terbang lah pulak hahakz
kita dua ambil gamba sebab boring lah pulak haha and tak lama tu kita bali pegi makan dekat d'dapur sambil  tengok perlawanan bola malaysia VS singapur dah tu balik lah. apa lagi kan hahakz

okey tu jew cerita aku pada perkara yang berlaku semalam.. happy dan pengajaran
asslamualaikum dan salam sejahtera blogger..

No comments:

Post a Comment