adeeb Akustik


Click here for Myspace Layouts

Saturday, August 13, 2011

syeera sanders- janji




bila aku pejamkan mata ku
bayangan mu muncul di depanku
aku ...
aku masih perlukan mu
bila aku merlihat gambar mu
air mata ku membasahi pipi ku
aku.....
aku merindui kamu Oooo....
pulang lah kepada ku
lupakan yang telah lalu
dan lantas maafkan aku Oooo....

dan izinkan diri ini untuk kembali mencintai
sayang aku janjii...
kau selamanya di hati..
Ooo.. Ooo... Oooo..

sejak kau pergi hidupku kini sepi
aku jatuh dan tak berdaya lagi
aku...
sesal akan semua yang salah ku Ooo Ooo..

pulang lah kepadaku lupakan yang telah lalu..
dan lantas maafkan aku Ooo Ooo..
dan izinkan diri ini untuk kembali mencintai
sayang aku janji kau selama nya di hati
Ooo.. Ooo.. Ooo..

Aku janji... Aku janji..
kau selama nya di hati..

lirik by adib. 
lirik ini takde jumpa kat google ke kat mana-mana lah tu lah aku tulis

No comments:

Post a Comment