adeeb Akustik


Click here for Myspace Layouts

Sunday, April 24, 2011

ewh mcm koleksi jerr :D

aw~ rupe-rupe nyerr.. aku ada gak koleksi cam nie eh.sumpa aku bru jew perasan yang aku ade cap dah baju yang sme warna .. lame nie aku tak perasan . aku main beli jew. aku selalu pakai baju lain topi lainekot suke hati. aku dpat tau tyme aku tngah termenung tgok topi aku yg berhabok tak pkai lagi.. dari stu lah aku terfikir yg aku ade bju warna nie dah nie dah nie haha. so apa lagi aku snap2 trus lah. selama nie aku tak penah pakai baju dan topi same warna. bodo yerr~ * ewh bru tau diri bodoh* hahakz sebab bju nie pow jarang pakai.. ada yg tak di pakai lansung.. sbab aku jarang berjalan.. tu lah sebab nyerr hahakz tak sangka lah pulak aku ade benda mcm justin bieber wekkk~ *memang pun aku minat bju die*  hahakz
 okey tu jew lah yang aku nak cakap kan. dah aku bukan sengajew nak buat mcm nie. sebab aku bru perasan bukan d sengajew kan.. tapi lantak korang nak kate ape janji korang happy okey lah bye sekian untuk hari nie..

akher kate:kurangkan control vesi. dan tingkatkan prestasi anda
kurangkan manis dalam milo. lebihkan manis dalam senyuman anda

 =D
asslamualaikum
you world is my world
------------------------------------------

No comments:

Post a Comment