adeeb Akustik


Click here for Myspace Layouts

Friday, April 22, 2011

pergi ke balai polis. hajat nak buat laporan dompet kwn hilang.

tadi bah ku tlng kwn ku dompet nya hilang so mek duak g buat report tek kat balai lutong demi kwn ku tlng nya.. so mek duak masok tek nak ada lah 5 org saderk knk tangkap tek.. aku blur tgok. dan 1st tgok orang kena pukul polis. salah sorang ya mcm tok ~

 abg polis: brapa lamak dah kau buat keja nie?? perk! perk! (knk paluk)
saderk: adeh!. tadik ada lagik kwn saya yg telibat bah!.
abg polis: ewh! cakap kasa perk!! ~
saderk: akai~ yalah bukan saya sajak ada lagik apa saya sajak knk.
abg polis: aku tanye kau bukan kwn kau bodo perk! perk!
sader: eh!! akai~ auk2 baruk2 sajak nie saya buat..
abg polis: berapa lamak dah kau bergiat ? ape kau buat dgan barang tu kau jual ke!!!!????
saderk: diam---------------
abg polis: aku tanya kau.. perk! perk!
-kes pecah masok rumah orang-


aku: berbisek dlm hati * adeh.. x kacak mun ku knk paluk sama tok.. bgus kua dlok klk jak buat report *:D

setakat tu jew yang aku denga tadi heeheh..

No comments:

Post a Comment