adeeb Akustik


Click here for Myspace Layouts

Tuesday, April 26, 2011

Lonely Soldier Bot



mulakan dengan asslammualaikum. hehe ehem2. cerita  aku hari nie pasal  Robot. tentu korang
rasa pelik kan?? apasal cerita robot . so sekarang aku suka dengan robot nie rekaan yang menarik bentuk yang okey bagi budak lelaki lah. ya aku mamang suke simpan robot mcm nie aku rasa bende nie Unik jew  sebab aku mamang suka robot2.. Ninja. semurai X. Gundam. apa2 lah yg guna kan semurai aku minat nak simpan bayak-bayak nak jadi kan koleksi bilik tidur aku boring2 blh lah main dah berangan kejap haha.
dah sebab aku mintan robot juga dari artis kite lah... hehe dan dari sini lah ambul di buat sebab org tu minat kan robot mcm nie. tu lah dia buat nama album dia ada nama robot nie hahakz.. tapi lantak die lah nak buat apa kan janji tak kacau org sudah lah cuma mulut tak berapa ada insuran skit hahahkz. aku penah terasa skit jew lah apa dia kata kat aku dlu. aku msh ingat lagi die kata ape. mcm nie cerita nyerr

belum tu dia dah mkn 2 mee kolok dah 3 mee kolok lagi datang beb .
org tu: ewh sp punya mee kolok??
aku: ewh korang lah spe lagi
org tu: gila kau!! kau nak kite org mati makan mee kolok ke??
aku: oww takde ke?? sorry ingat kan ade tdi hehehe.
adik die yang kiut: adib takpe lah tapau jew lah okey ^^
aku: okey lah tapau jew ^^
 heehe..nasip baik ade adik die yang tenangkan hati aku nie kalau tak.. haiya~ ahhhh.. mcm tulah cerita nye
ewh aku buat cerita lah pulak kan hahahakz tu kisah-kisah dulu sekarang takde dah okey jew bak kate org ambil yang jerneh buang yang keruh hahakz
so aku memang minat kan robot nie lah. aku rasa nak beli tapi tentu mahal kan takpe lah ada rezeki aku beli tak kemane nyerr benda tu hehe.. tak lari pow pegi paris haha :P
hahahakz korang dah tentu nak tau spe org tu kan?? nak tau sapa?? .... cari lan sendiri hahakz aku malas nak sebut nama dia aku takut korang tak percaya nanti hahakz so cari sendiri lah nyerr.. takut kena gosip pulak. okey lah tu jew cerita aku untuk hati nie sekia terima kasih. -TAMAT-

kata akhir dari saya. kurangkan control vesi tingkatkan prestasi and berdiri atas bakat and sendiri hahakz bye2

No comments:

Post a Comment