adeeb Akustik


Click here for Myspace Layouts

Friday, April 8, 2011

rasa2 nak tuka sukan lah~

ya dulu dan sekarang memang aku suka sukan softball nie. baju nie byk kenangan manis pahit dlm team softball kita org dgan jurulatih KRP lutong  yg tak putus2 memberi semangat dgan kita org s'team hehehe
akan ku simpan kenangan kita okey. dan2 terima kasih kpd uncel cina.. aku tak tau name dia yg byk mengaja aku menjadi pictcer yg terbaik okey bersyukur kpd tuhan. aku terlah menjadi seorg pictcer yg terbaik. tapi tak lah baik sangat haahakz .. kira okey ada taraf. hahakz so pada tahun nie aku tinggal kan semua ini. tp bukan aku saja kira semua dah berpecah.. mencari haluan masing. hanya tinggal nama team jew. okey.. pdh tahun nie aku rasa nak main FUTSALL. kira aku lah kan hehe..  walaupun aku bekas pictcer saftball.. tp tak s'mesti nyer . aku tak pandai main bola kan.. semua semua nie aku memang suka mian bola tp tak seberapa lah hee tp tahun nie aku rasa mcm nak semangat jew main futsall. TAPI untuk suka-suka jew lah bukan nak serios pow.. heehe.. -sekian- tamat-

No comments:

Post a Comment